Bem‚ S. (1981). Gender Schema Theory: A Cognitive Account of Sex Typing // Psychological Review‚ 1981‚ 88‚ p. 354-364.
Bodrug-Lungu, V., & Triboi, I. (2017). Rolul părinților în procesul socializării de gen a copiilor. In Familia–factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, la: https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Conf_Familia_factor_existen%C8%9Bial_PromovareValorilor_2017.pdf
Eliot, L. (2011). Creier roz, creier bleu. Diferențe de gen la copii și adulți, Editura Trei, Bucuresti p. 34 .
European Institute for Gender Equality (EIGE). (2016). Gender in Education and Training. Luxembourg: Publications Office of the European Union.
Ichim, G. M., (2020). Early Gender Socialization – A Reason For The Gender Inequality On The Labour Market Journal of Romanian Literary Studies. Issue no. 20/2020 238
Niederle, M., & Vesterlund, L. (2008). Gender Differences in Competition. Negotiation Journal, 24(4),447-463.
Petrovai, D., Bursuc, B. coord.(2004). Diferențe de gen în creșterea și educarea copiilor, Centrul Parteneriat pentru Egalitate, Editor.ro 2004
Rusnac, S, & Jardan, V. (2004). Identitatea de gen şi dificultăţile de identificare determinate de schimbarea rolurilor sociale – în: Revista Științe ale educației. Cercetări. https://ibn.idsi.md/
Turner, J., (1982). Towards a Cognitive Redefinition of the Social Group, în Social Identity and Intergroup Relations, Cambridge: Paris, p.15-20.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A52020DC0152